© freelance tekstforfatter Christian Nevado




forside:



Mondo Solutions

- din erfarne partner i værdiskabende netløsninger



Side 2:



Mondo giver dig et forspring i netudviklingen

Ønsker du en virksomhedstilpasset netløsning, som sælger varer, øger dine kunders loyalitet, gør det lettere at dele viden, sparer tid og er nem at vedligeholde, kan Mondo hjælpe dig.

Mondo er en danskejet it-virksomhed med over 300 ansatte og afdelinger i København, Århus, Pakistan og Ukraine. Vort mål er at blive Danmarks bedste til at udvikle, drive og vedligeholde avancerede forretningskritiske IT-løsninger. Derfor følger vi nøje med i udviklingen på nettet, så vi kan vælge de nye teknologier, som passer ind i din virksomhedsstrategi og giver dig et konkurrencemæssigt forspring.

< faktaboks: >

Life Cycle approach sikrer kvaliteten i din løsning

Dit samarbejde med Mondo bygger på tæt dialog med udgangspunkt i din netvirksomhed. Målet er altid at skabe værdi for dig med vores løsning.

Det sikrer vi ved at arbejde helhedsorienteret med enhver løsning som en levende proces, der består af en udviklings-, en drifts- og vedligehol­delses­fase. Alle faserne styres af Mondos kvalitetsværktøj MAESTRO – Methodology for Application Engineering and STRategic Operation. MAESTRO styrer hele processen fra idé og udvikling til test, idriftsættelse og hosting af løsningen. Samtidig specificeres alle roller, opgaver, aktiviteter, teknikker og procedurer. Dermed holder vi blikket rettet mod målet, så vi kan indfri dine forventninger til kvalitet, tid og pris.



Mondo Solutions:
Gennemtestede, netbaserede virksomhedsløsninger på Microsoft-platform


Mondo Solutions kan hjælpe dig med design, udvikling og implementering af en lang række internetbaserede virksomhedsløsninger. Vi er Danmarks største udviklingsvirksomhed for Microsoft, med titel af Microsoft Gold Certified Partner, og vore medarbejdere er uddannede og certificerede inden for Microsofts produkter og teknologier. Det betyder, at vi har den viden, som sikrer dig en høj kvalitet i løsningerne – og at vi har forudsætningerne for at tilpasse dem præcist til dine særlige behov.

Alle Mondo Solutions internetbaserede virksomhedsløsninger er naturligvis udviklet på grundigt testede Microsoft standardplatforme.

Mondo Solutions kan bl.a. tilbyde dig:

* SharePoint
* Content Management Server
* CRM
* Exchange Server
* Commerce Server
* BizTalk
* MondoSearch
* Desktop Search

...som beskrives på de følgende sider, samt naturligvis mere almindelige Microsoft Office produkter som Outlook, Word, Excel og Infopath.



Side 3:



LØSNINGER:



Formålet med enhver løsning fra Mondo Solutions er at sikre dig en forretningsmæssig gevinst ved bedre udnyttelse af dit potentiale på Internettet. Løsningerne er udviklet på solide Microsoft platforme og tilpasses efter dit specifikke behov.

Mondo og Microsoft CRM – din genvej til bedre salg

Hvis du som salgs- eller marketingchef vil forbedre dine resultater i et marked med stigende konkurrence, kan Mondo hjælpe dig med effektiv Customer Relationship Marketing – både når det gælder rådgivning, implementering og hosting. Mondo er den førende danske Microsoft CRM partner og beskæftiger et team af eksperter med mange års erfaring i optimering og IT-understøttelse af afsætningprocesser.

Udgangspunkt i den Office-verden, du kender

På basis af mere end 90 vellykkede Microsoft CRM projekter har Mondo udviklet et unikt koncept, der sikrer dig succesfuld og kost-effektiv implementering:

* Hosted CRM, som er hurtigt og nemt at komme i gang med
* CRM implementering, som er effektivt og kan skræddersys til dig
* CRM integration, som giver større udbytte af din investering
* CRM komponenter, som øger dine muligheder med Microsoft CRM.


Som den første leverandør i verden kan Mondo desuden tilbyde Microsoft Dynamics CRM i både købe- og leje-udgaver. Microsoft Dynamics er en naturlig del af Outlook og 100% integreret med Office-pakken. Det betyder, at dine brugere kan anvende de samme, velkendte IT-værktøjer – men nu med fuld CRM-funktionalitet i både salg, marketing og service. Integrerede moduler til salg og kundeservice sikrer desuden, at medarbejderne kan dele informationer og viden.

Let adgang til overblik, viden og målinger

Med Microsoft CRM får du bl.a. et komplet overblik over kundens historik, automatisk håndtering af servicerapporter, en søgbar vidensbase og kampagnestyring. Microsoft CRM indeholder desuden rapporteringsværktøjer til at foretage præcise forecasts og målinger af aktivitet og effektivitet.

Microsoft CRM er let at tilpasse til din virksomheds arbejdsmetoder og let at opgradere til nye versioner. Det kan både anvendes af små virksomheder med en håndfuld brugere og store virksomheder med flere hundrede brugere.

Hos Mondo anvender vi naturligvis selv Microsoft CRM, og når vi skal rådgive vores kunder og præsentere nye muligheder, tager vi udgangspunkt i vores egen CRM løsning.

Dine fordele med Microsoft CRM:

* Brugerne arbejder i Outlook som sædvanligt
* Tæt integration med Microsoft Office inkl. Word og Excel
* Bedre samarbejde mellem salg, marketing og kundeservice
* Let at tilpasse til dine arbejdsprocesser
* Let at integrere med dine øvrige systemer
* Let at vedligeholde
* Fremtidssikret løsning fra Microsoft




side 4:



E-business, som sikrer en tryg handelsoplevelse

Som handelsmedie kan Internettet tilbyde en lang række fordele – både for dig, dine kunder og dine leverandører: lavere transaktions­omkostninger, større kundekreds, besparelser og konkurrencedygtighed.

Mondo Solutions kan forsyne dig med en fremtidssikret e-handelsløsning, som er skræddersyet til dit specielle behov, og hvis formål er at skabe målbare resultater for dig. Det gælder f.eks.:

* Omsætning
* Omkostninger
* Loyalitet
* Tilfredshed
* Annoncering.


Du kan benytte din Mondo e-business løsning til Business-to-Consumer, Business-to-Business, auktioner eller indkøb. I alle tilfælde er dine brugere sikret en god og tryg handelsoplevelse med fuldt opdaterede oplysninger. Det skaber tilfredshed og gensalg.

Løsningen giver dig samtidig mulighed for at følge kundernes handelsmønstre og definere præcise målgrupper, så du bedre kan målrette din salgsindsats – både når det gælder mersalg, krydssalg og kampagnesalg.

Virksomhedsportaler giver adgang til viden døgnet rundt

En virksomhedsportal fungerer som et kombineret intranet/extranet og giver dine medarbejdere, leverandører og projektansatte adgang til arbejdsrelateret information døgnet rundt, året rundt. Portalen kan skræddersys efter den enkelte medarbejders opgaver, så den delte information modtages præcis i de dokumenter og værktøjer, hvor den skal bruges. Det giver mulighed for at arbejde og samarbejde på mere fleksible tidspunkter og steder, så alle kan udnytte tiden optimalt.

Vælg mellem 6 typer portaler

Afhængigt af dit behov kan Mondo tilbyde dig en række gennemtestede portalløsninger:

* Internet og Extranet Portal
* Intranet Portal
* Innovation Portal
* HR Portal
* Marketing Portal
* Selvbetjening Portal

Selvbetjeningsløsninger giver ekstra frihed

Med en Mondo selvbetjeningsløsning kan dine kunder servicere sig selv, når det passer dem og i deres eget tempo, alle døgnets 24 timer. Løsningerne er grundigt afprøvede for at sikre brugervenlighed, funktionalitet og en tryg oplevelse.
Mondos integrerede selvbetjeningsløsninger bygger på CMS, Biztalk, Webservices Development Center, Windows og SQL samt en række identifikationsværktøjer:

* Bankernes digitale signatur - Net-ID
* Det offentliges digitale signatur
* Key Card
* Chip Card
* Almindeligt https-login
* Credit Card.


Velfungerende selvbetjeningsløsninger kræver erfaring

Ovenstående identifikationsværktøjer dækker forskellige behov, afhængigt af, om der f.eks. kommunikeres i BtG-, BtC-, BtE- eller BtB-sammenhæng, eller om selvbetjeningen er 100% virtuel eller benytter fysiske apparater. Derfor bør du samarbejde med en professionel partner som Mondo, når det gælder selvbetjenings­løsninger. Vi kan bl.a. tilbyde dig følgende fordele:

* Automatiserede forretningsprocesser
* Nemmere menneske / maskine samarbejde
* Fleksible regler, der giver hurtigere Time-to-Market
* Større synliggørelse af reglerne for videnarbejderen.




Side 5:



HR Portalen: find og behold de dygtigste medarbejdere



Ansættelse af dygtige og velvalgte medarbejdere er ofte hele grundstenen i en virksomheds succes. Hvis din virksomhed fokuserer på medarbejdernes talenter og kvalifikationer, bør du se nærmere på Mondos Human Relations (HR) Portal.

HR Portalen gør det nemmere at rekruttere, opbygge og vedligeholde en talentdatabase, gennemføre motivations- og udviklingssamtaler (MUS) og at styre medarbejdernes kompetencer.

Rekrutteringsfunktionerne sikrer, at ansættelsesprocessen følger jeres fastsatte retningslinier og omfatter blandt andet:
* Dokumenthåndtering og publicering af stillingsopslag på nettet
* Digitalt workflow mellem HR og afdelingschefen ved samarbejdet og godkendelsen af stillingsopslag
* Online ansøgningsformularer
* Online test af ansøgere
* Opsamling af ansøgere med kompetenceskema i talentdatabase
* Selektering ud fra søgning på kompetencer i talentdatabase
* Automatisk svar til ansøgere via email
* Eksport til rapportformat


Talentdatabasen sikrer, at udgifterne til annoncering og rekrutteringsbureauer holdes nede og omfatter blandt andet:
* Kontaktinformationer på potentielle kandidater
* Kandidaters kompetencer
* Filtrering og søgning på ovenstående
* Fritekstsøgning på CV’er og ansøgninger
* Eksport til rapportformat


MUS-samtalemodulet sikrer medarbejderudvikling, sammenhæng mellem medarbejdernes og organisationens mål samt lavere udskiftning og omfatter:

* Kalender og notificeringsfunktion til at styre MUS-samtaler
* Spørgeskema i forbindelse med MUS-samtalen
* GAB analyse af mål på baggrund af spørgeskemaet
* Målopfølgningsværktøjer
* Eksport til rapportformat


Kompetencestyringsdatabasen giver indsigt i organisationens kompetencer, gør det lettere at finde de rette kompetencer til opgaver og omfatter:

* Dokumentation af erhvervserfaring
* Dokumentation af uddannelse, kurser og træning
* Dokumentation af position, netværk og relationer
* Dokumentation af personlighed
* Filtrering og søgning på hårde kompetencer
* Fritekstsøgning på bløde kompetencer
* Eksport til rapportformat


Intranet Portal: Bedre samarbejde med let adgang til viden

Mondos Intranet Portal binder dine medarbejdere sammen i et internt netværk til effektivt samarbejde, opsamling og fordeling af viden samt effektivisering af arbejdsprocesser. Intranet Portalen bygger på Microsoft Sharepoint Portal Server, BizTalk, Windows og SQL, som du kan læse mere om på disse sider.

Løsningen kan tilpasses til din virksomheds behov, så du kun betaler for netop de funktioner, du har brug for. Tilpasningen sikrer dig en lang række fordele:

* Større brugervenlighed
* Lavere omkostninger og lettere uddannelse af webredaktører
* Lavere licensomkostninger
* Fokus på kvalitet frem for kvantitet.




Side 6:



Travel og Booking: Øg din omsætning med modulopbygget booking engine

Hvis du ønsker at øge din omsætning ved salg af nye rejseprodukter og bedre afsætningskanaler, kan du udnytte Mondos travel og booking engine.

Med Travel og Booking kan du automatisere en række manuelle rutiner og minimere dine administrative omkostninger, så du opnår en bedre indtjening.

Mondo kan tilbyde dig en komponentbaseret platform, som gør det muligt for dig at tilvælge netop de moduler, du har brug for. Derved sparer du tid og udgifter ved implementeringen af din booking engine. Samtidig opnår du 100% ejerskab af de moduler, som har strategisk værdi for dig, og fuld kontrol over dem.

Du får blandt andet mulighed for at:

* Etablere booking systemer inden for ferie, målrettet rejsebureauer
* Etablere booking systemer inden for forretningsrejser, målrettet større organisationer/virksomheder
* Udnytte eksisterende ERP-systemer og tilknyttede forretningsprocesser
* Udveksle og synkronisere informationer imellem egne og eksterne systemer, f.eks. profiler på GDS
* Benytte værktøjer til rationalisering af forretningsrutiner ved billetudstedelse og ordrehåndtering.


Mondos booking engine genanvender basisteknologi, som reducerer omkostninger og risici, men sikrer, at kvaliteten forbliver høj.

Mondo har dokumenteret erfaring med at udvikle komplekse løsninger til anvendelse i flere lande og på flere sprog. Fra vort udviklings- og driftscenter i København betjener vi kunder i hele Skandinavien samt Baltikum og har ansvar for driften af yderst forretningskritiske applikationer.

< faktaboks: >

Intelligent søgemaskine sparer tid for dine kunder

Den allervigtigste forudsætning for succes med dit website er naturligvis, at brugerne kan finde, hvad de leder efter. Kan de ikke det, får du skuffede engangs-besøgende i stedet for tilfredse ambassadører for dit produkt.

Som en ekstra service til brugere af dit website, din e-business eller portal kan Mondo tilbyde en intelligent søgemaskine, som øger brugervenligheden og sikrer, at dine besøgende hurtigt kan finde deres information.
Mondos løsning giver dig desuden mulighed for at identificere de besøgende, følge deres bevægelser på nettet og se, hvilke informationer de er mest interesserede i. Disse oplysninger kan du bruge til løbende at målrette og forbedre salgseffekten af dit site.



Side 7:



PRODUKTER OG PLATFORME:

Mondo Solutions kan tilbyde dig et bredt udvalg af gennemtestede Microsoft-produkter, som du kan anvende til at forstærke din web-strategi, lette kommunikationen og forenkle delingen af viden mellem dig og dine samarbejdspartnere.

SharePoint Services: Saml al info på ét let tilgængeligt sted

Effektivt samarbejde forudsætter, at alle i gruppen har let adgang til den information, de skal bruge - og at de frit kan udveksle den mellem hinanden, gerne uafhængigt af tid og sted. Det er ideen bag Windows SharePoint Services, som Mondo kan tilbyde dig. SharePoint Services er, som navnet antyder, en samarbejds- og kommunikationsservice, som samler dine medarbejdere, information, processer og systemer - let tilgængeligt på ét sted via en almindelig web-browser eller de nye samarbejdskomponenter i Microsoft Office 2003.
Windows SharePoint Services giver adgang til info og dokumenter på tværs af afdelinger og organisationer, kan bruges som udviklingsplatform for samarbejde og vidensdeling og giver mulighed for samarbejdende websites.

SharePoint Portal Server: Ekstra muligheder til SharePoint Services

Hvis du beslutter at udnytte fordelene ved Windows SharePoint Services, kan Mondo tilbyde dig ekstra muligheder med SharePoint Portal Server, som gør det nemmere for dine brugere at navigere mellem dokumenter og informationer. SharePoint Portal Server samler dine SharePoint sites, informationer og applikationer til én brugervenlig portal. Dermed får du adgang til webhosting, opbevaring af dokumenter, navigation, søgning, personificering og integration af applikationer.

Dine 10 vigtigste fordele ved SharePoint Server:

1) Sikrer en enkel og hjemmevant brugeroplevelse ved tæt integration med de velkendte Microsoft applikationer, emails og browsere.
2) Øger produktiviteten med køreklare funktioner til at påbegynde, følge og rapportere almindelige arbejdsaktiviteter som gennemsyn og godkendelse af dokumenter, styring af sager og indsamling af underskrifter.
3) Opfylder krav ved specificering af sikkerhedsindstillinger, arkiveringsregler, regnskabsregler og handlinger ved forældelse af forretningsarkiver, så dine følsomme virksomhedsoplysninger kan håndteres forsvarligt.
4) Øger den forretningsmæssige værdi af indholdet ved at gøre det muligt for brugere at sende indhold til godkendelse og skemalagt offentliggørelse på intranet eller Internet sites – også på forskellige sprog.
5) Forenkler adgangen til information på tværs af systemer ved at give brugerne adgang til almindelige forretningsmæssige systemer som SAP og Siebel via Office SharePoint Server 2007.
6) Forbinder brugere med information og ekspertise via Enterprise Search, som kan anvende forretningsmæssige data sammen med information om dokumenter, personer og websider til at skabe omfattende, relevante resultater.
7) Letter deling af forretningsprocesser på tværs af virksomhedsgrænser ved at indsamle kritisk virksomhedsinformation via en web-browser ved hjælp af elektroniske formularer.
8) Deler virksomhedsdata uden at frigive følsom information ved at give dine ansatte adgang til interaktive Microsoft Office Excel regneark via en web-browser med Excel services, som kører på Office SharePoint Server 2007. En enkelt opdateret version af regnearket kan deles, mens følsom information i dokumentet beskyttes.
9) Sikrer bedre beslutningsgrundlag med centralt præsenteret, forretningkritisk info ved hjælp af interaktive Business Intelligence (BI) portaler, som samler og fremviser forretningskritisk info fra forskellige kilder på ét sted.
10) Tilbyder en enkelt, integreret platform for intranet, extranet og Internet-applikationer på tværs af virksomheden med en løsning bygget på åben, skalerbar arkitektur, som understøtter web-services og standarder som XML og Simple Object Access Protocol (SOAP). Office SharePoint Server 2007 tilbyder åbne brugerflader (API’er) til programmering af applikationer og håndtering af lister og dokumenter. Disse funktioner sikrer integration med eksisterende systemer og mulighed for at indarbejde nye IT-investeringer fra andre leverandører.




Side 8:



Commerce Server 2007: Let udvikling af funktionsrige webapplikationer

Commerce Server 2007 er Microsofts førende server til udvikling af e-handelsløsninger og bygger på over 10 års succesfulde forbedringer. Med Commerce Server 2007 kan du udvikle funktionsrige web-virksomhedsapplikationer og udvide din forretning over flere netværk. 2007-versionen tilbyder nye funktioner og forbedringer, som gør det muligt at skabe mere fleksible og højtydende sites endnu hurtigere – og samtidig gør det muligt for administratorer og virksomhedsbrugere at vedligeholde siten mere effektivt. Med de nye integrationsfunktioner kan Commerce Server 2007-sites integreres med dine nuværende systemer og infrastruktur.

Dine nye muligheder omfatter:

Handelsforbindelser, som ved hjælp af avancerede integrationsfunktioner gør dine e-handelssites til en del af virksomhedens øvrige virksomhedssystemer. For eksempel kan du lettere end nogensinde før oprette sømløse forbindelser med applikationer som SAP, Microsoft Dynamics, JD Edwards etc. via Microsoft BizTalk Server adaptere. Du kan styre og dele virksomhedsdata via standardiserede Web Simple Object Access Protocol (SOAP) Extensible Markup Language (XML) protocols. Du kan tilbyde kunder og partnere web-baseret selvbetjening med adgang til ordrestatus, lagertilgængelighed, bestillingslister og ordrestyring. Og du kan udveksle og samle produktkatalog-information fra hele din virksomhed og fra handelspartnere for at tilbyde udvidede produkt- og servicetilbud.

Virksomhedsbrugerassistance, som gør det nemmere at vedligeholde, opdatere og finjustere siten. Commerce Server 2007 gør det lettere for brugerne at styre kunder, ordrer, kataloger, lager og markedsføring gennem nye Windows-baserede applikationer. Værktøjerne bygger på det velkendte Windows-look og forenkler arbejdet med opgave-baserede brugerflader og brugerguides. Med avancerede rapport- og analyseværktøjer kan du desuden indhente information fra mange kilder, inklusive klikmålinger, browserhistorik, kampagneeffektivitet og købsmønstre.

Udviklerassistance, som bygger på de nyeste Microsoft teknologier og omfattende funktionalitet. Commerce Server 2007 vil hjælpe udviklerne med at komme hurtigt i gang via et funktionsrigt starter-site, som giver et udgangspunkt for skabelsen af en højkvalitetsløsning. Et andet værktøj til hurtigere udvikling er Microsoft Visual Studio, som sikrer et integreret udviklingsmiljø og minimerer den nødvendige kodning til skræddersyning af handelsløsninger. Commerce Server 2007 gør det også muligt hurtigt at tilpasse de samlede merchandising-, katalog- og analysefunktioner, så de modsvarer din forretningspraksis.

Professionel IT-assistance, som forenkler setup-, styrings- og administrationsopgaver ved hjælp af højtydende, velkendte styringsværktøjer. Commerce Server 2007 vil hjælpe professionelle IT-folk med at automatisere fordelingen og bevægelsen af data og sites på tværs af miljøer ved brug af site staging og replikation. Nye konfigurationsværktøjer forenkler implementeringen af sikre handelsløsninger. Behover for serverhåndtering og uddannelse minimeres med Windowsbaserede styringsværktøjer inkl. Microsoft Management Console (MMC) og Microsoft Operations Manager (MOM).



Side 9:



Microsoft BizTalk Server BizTalk - bedre kommunikation med systemer over hele verden

Har du ansatte og handelspartnere i mange lande, er det afgørende at kunne kommunikere problemfrit på tværs af flere forskellige systemer og teknologier. Mondo kan sikre dig en effektiv integrationsplatform med Microsoft BizTalk Server, som bl.a. støtter XML skema, skematransformering, etablering af handelspartnere over internettet, tracking og analyse af informationer.

BizTalk Server giver dig adgang til:

* Business Activity Monitoring (BAM) funktioner, som understøtter dine aktivitetsydelser og forberedelser.
* En køreklar BAM-portal, baseret på Microsoft ASP.NET 2.0 teknologi
* Let oprettelse og optimering af virksomhedsprocesser med opgraderede udviklingsværktøjer såsom det nye Flat File Schema Creation Wizard, Microsoft Windows SharePoint Services adapter og Post Office Protocol 3 (POP3) adapter.


RightSourcing sikrer kvalitet og økonomi i din løsning

For at sikre dig den bedst mulige løsning til den rigtige pris tager Mondo altid udgangpunkt i vores RightSourcing model. Som navnet antyder, går modellen ud på at finde den rigtige kompetence til opgaven i vores kilde af 250 udviklere i Danmark, Pakistan og Ukraine. Udviklingscentrene i Pakistan og Ukraine fungerer også som outsourcing centre til software udvikling og er 100% ejet af Mondo, hvilket sikrer optimal fleksibilitet og skalerbarhed til løsning af opgaver. RightSourcing kombinerer dermed lokal kompetence med økonomisk attraktiv offshore-udvikling, så vi kan tilbyde dig større fleksibilitet, kortere udviklingstid og mere konkurrencedygtige priser.

Med RightSourcing får du bl.a. følgende fordele:

* Hurtigere levering ved hjælp af større ressourcer
* Høj kvalitet fra veluddannede specialister
* Løbende tilpasning af kapacitet og kompetencer
* Attraktive priser takket være offshore udvikling
* Lokale kompetencer bag rådgivning, projektledelse og kvalitetssikring
* Stort komponentbibliotek og best practice modeller grundet stor kundebase.




Side 10 + evt. 11:



(Kundecases)



Du er i godt selskab hos Mondo

En lang række anerkendte og veletablerede virksomheder har valgt Mondo som samarbejdspartner, heriblandt:

* Københavns Lufthavne
* Nordea
* Lego
* Gate Gourmet
* Alk-Albello
* GN Netcom
* Dansk Industri
* Matas
* NCC
* Simcorp
* Stakemann
* Startour
* Telia Mobile




Side 11:



Lad Mondo gøre din ide til virkelighed. Ring på 39 13 02 00
Første skridt på vejen mod en succesfuld netløsning er samarbejde med en professionel partner, som har mange års erfaring i at skabe større omsætning, lavere omkostninger, øget kundeloyalitet og øget videndeling hos virksomheder. Alle vore processer dokumenteres for at sikre klarhed, gennemskuelighed og systematik i din løsning.

Ring til Mondo på 39 13 02 00 og lad os aftale et uforpligtende møde, hvor du kan få professionel sparring omkring din ide. Du kan også sende en email til xxx@mondo.dk



Bagside 12:



Mondo Solutions løsninger:

Virksomhedsportaler
Del viden og opnå et mere effektivt samarbejde

CRM
Optimer dine kunderelationer, salg, marketing og kundeservice

Innovationsløsning
Få hjælp med innovationsprocessen fra idé til færdigt produkt

Selvbetjeningsløsninger
Hold åbent døgnet rundt

E-business
Giv dine brugere en god handelsoplevelse og stimuler mersalg

Booking og travel engine
Rationaliser manuelle rutiner og reducer administration

Intelligente søgemaskiner
Lad dine brugere finde, hvad de søger - hver gang


Mondo Solutions produkter:

MS Commerce Server
Hold styr på et globalt netværk af kunder og handelspartnere

Microsoft CMS
Opdater nemt dit website med nyeste informationer til kunder og partnere

Sitecore CMS
Rediger indholdet på dit website med genkendelige værktøjer

SharePoint Services
Del informationer og dokumenter på tværs af teams og afdelinger

SharePoint Portal Server
Saml dine Sharepoint sites, informationer og applikationer i én portal

Microsoft CRM
Understøt salg, marketing og supportaktiviteter

InfoPath
Gør det let at arbejde med avancerede dynamiske formularer

Microsoft BizTalk
Integrer systemer, ansatte og handelspartnere

MondoSearch
Find relevante data nemt og hurtigt på tværs af virksomheden

Desktop Search
Søg nemt på harddrives og i emails